מנהל אדמיניסטרטיבי,

אני גאה להיות חלק ממזור, לעמוד לצידה של מנהלת בית החולים ולהוביל ביחד עם חברי הנהלת בית החולים והעובדים הנפלאים במזור מהפיכה של ממש המשליכה כמעט על כל תחום בחיי המטופל ומשפחתו.

 

המרכז הרפואי לברה"נ מזור הינו יחידי בגליל, מרושת בפריסה נרחבת של מרפאות וזוכה להכרה של מוסדות אקדמאיים בתחומים המקצועיים.

המרכז זוכה להוקרה ולהערכה רבה במשרד הבריאות בשל תרומתו המשמעותית והנרחבת בתחומי חדשנות מגוונים והטיפול הרפואי הנדרש למטופל.

ערכי בית החולים וחזוננו להפוך אותו ליותר פתוח, יותר קשור עם הקהילה, יותר עצמאות ואוטונומיה למטופל ועידוד החלמתו וריפויו, כמו גם לחבק יותר את המטופל ומשפחתו, כל אלה ועוד מציבים סטנדרטים ואתגרים גבוהים יותר מאי פעם להמשך שיפור השירות האדמיניסטרטיבי, הלוגיסטי והתפעולי בבי"ח.

 

אנו ממשיכים במגמת תנופת שיפוצים נרחבת במחלקות האשפוז כשבסופם נזכה לראות מיון חדש, הרחבת מחלקות וריווח חדרי האשפוז.

בתקופה זו אנו אף נערכים לפתיחת מרפאות חדישות ומרווחות בקהילה.

 

אנו משקיעים רבות בשיפור תהליכי עבודה, בפיתוח המשאב האנושי והתמקצעותו, ובהכשרת כוחות פנימיים והקמת צוותי משימה חוצי ארגון הממליצים על דרכים אופרטיביות להשגת היעדים.

 

מתוך תחושת שליחות והבנת האתגרים הניצבים בפנינו, אנו מקדמים גם את מעורבותם של עובדי המינהל והמשק בצוותי חשיבה ועבודה משותפת לצד וביחד עם צוותי סיעוד, רפואה ומקצועות הבריאות, ואף עם נציגי משפחות מטופלים ועם עמיתים מומחים בעלי ידע מנסיון, כל זאת במקצועיות רבה, באחריות, במסירות ובדבקות במטרה.

אייב

צוות הנהלה אדמיניסטרטיבית:

מר אייב צוקרמן-מנהל אדמיניסטרטיבי
מר נעם וימן-ס.מנהל אדמיניסטרטיבי
גב' לימור מטינר-מנהלת לשכה מנהל אדמיניסטרטיבי
גב' שולמית יאיר-מזכירת לשכה

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.