שלום כיתה א'

מנהלת ביה"ח מזור בעכו  פרופ' אילנה קרמר, המנהלת האדמיניסטרטיבית נעמי אסולין ומנהלת שירותי הסיעוד איה ארבל קידמו  את פניהם של למעלה מ-50 ילדי עובדי ביה"ח העולים לכיתה א' והוריהם בברכות, צילומי סלפי ובכיבוד חגיגי, כאשר אולם "כנרת" בביה"ח קושט לכבודם בצבעוניות. הילדים קיבלו במתנה בסיום האירוע שי מארז  לרגל העלייה לכיתה א'

משפחה אחת גדולה. במסגרת הטקס החגיגי והמרגש התקיימה פעילות בת שלוש שעות באמצעות  חברת "אדם דרך טבע" שחשפה את הילדים במפגש עם הטבע ובהתנסות במיומנות חברתית, תקשורת בינאישית, עצמאות ולקיחת אחריות תוך כדי התמודדות עם מעברים. לסיום, הילדים וההורים הכינו קמע אישי לחיזוק העוצמות והחוזקות ושחרור הפחדים והחששות לקראת המעבר לכיתה א'.

המנהלת האדמיניסטרטיבית בביה"ח נעמי אסולין, "אנחנו גאים ומפרגנים לעובדים על מסירות ומקצועיות לאורך כל הדרך. התרגשנו ביחד עם ילדי כיתה א' והוריהם לקראת שנת הלימודים החדשה שעומדת בפתח ומאחלת להורים ולילדים שנת לימודים מהנה ומוצלחת".

מנהלת ביה"ח פרופ' אילנה קרמר, "המסורת היפה הזו  שהתחלנו איתה בשנה שעברה תימשך. אני בטוחה, שהעזרה התמיכה והעידוד מההורים וכמובן הכישורים של הילדים יובילו את הילדים להצלחה ולהגשמת כל משאלות ליבם. אני מאחלת לילדים, הצלחה בדרככם החדשה בכיתה א', ומאחלת להורים לרוות מהם נחת, אושר וגאווה".

האירוע המרגש, שאורגן ובהצלחה רבה ע"י אחראית תרבות במחלקת משאבי אנוש איריס שחורי, בביה"ח נחתם בארוחה חגיגית ובחלוקת שי – מארז לכתה א' מתנת הנהלת ביה"ח.