מנהלת המרכז לבריאות הנפש

לשמחתי, הנני המנהלת של המרכז לבריאות הנפש מזור, ורואה עצמי כמובילה של צוות גדול אשר עומד לרשות הקהל הרחב, למתן שירותי אבחון וטיפול איכותיים לקידום בריאות הנפש של הפונים אלינו ובאזורנו.

קבלת שירותי אבחון וטיפול איכותיים בבריאות הנפש היא זכות בסיסית של כל פרט, במסגרת זכותו לבריאות. המרכז לבריאות הנפש מזור, הכולל את בית החולים והמרפאות, פועל לשם כך במסגרת סטנדרטים מקצועיים ומדעיים גבוהים, תוך עדכון מתמיד של הידע.

במזור פועל חדר מיון המעניק שירות בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע.  צוות טיפולי מקבל את הפונים במקצועיות ובחום, ומחפש את הדרך להגיש עזרה ראשונה ולכוון בהתאם לבעיה המאובחנת. המיון פועל במרחב חדש משופץ לרווחת הפונים. לרשות צוות המיון יחידות טיפוליות מגוונות, בבית החולים ובמרפאות, כדי ליצור רצף טיפולי ככול שניתן, ולהתאים למצבים השונים האפשריים. אם רק מתאפשר שותפינו הם משפחת המטופל, וקבוצת המטפלים המלווים אותו בקהילה.

במרכז לבריאות הנפש מזור יש כיום תנופת בינוי ושיפוץ, בבניינים ובמרחבים הפתוחים. בחודשים הקרובים נשלים סבב רחב של שיפוצים יסודיים בכל מחלקות בית החולים. במרחבים הפתוחים של בית החולים. מרפאת נהריה, הגדולה מבין המרפאות, עברה זה מכבר לבניינה החדש, ומציעה שירות רפואי וטיפולי מצוין, במבנה מרווח. 

באתר תוכלו לקרוא על הפעילות המגוונת שלנו. תוכלו להכיר את "הנפשות הפועלות", לעמוד על הייחוד של היחידות השונות, ולראות יוזמות ופעילויות המכוונות לקהל הרחב. כן תוכלו לקרוא על פעילות האיכות הנרחבת אצלנו, על ההשקעה האינטנסיבית בהכשרה ובהדרכה, ולהכיר מהווי האנשים והמקום. בדברי כאן אוסיף רק, בקצרה, מעט שבמעט מתיאור הפעילות ומהפיתוח: אציין פרויקט מיחד שהנני גאה בו מאד, והוא משותף למחלקה להנדסת אנוש והפקולטה לארכיטקטורה בטכניון ולנו, ומכוון לבניית מרחבים מעשירים במחלקות הסגורות; כמו כן אציין פעילות מחקרית ענפה של הרופאים, הצוות הסיעודי וצוותי הטיפול, ובמיוחד את המעבדה למחקר במדעי המוח, בניהולו של ד"ר אלון שמיר, אשר מובילה פרויקטים מחקריים בכלים מגוונים של מדע בסיסי ובשילוב עם הרופאים.

אנחנו עמכם, חברי הקהילה שבאזורנו, במאמץ אדיר למנוע חולי ולקדם בריאות בתחום הרחב של בריאות הנפש. האתר יסייע לנו לעמוד עימכם בקשר,

בברכת בריאות טובה,

צוות הנהלה רפואית:

ד"ר קרן גינת-מנהלת המרכז
ד"ר לורה שרוני-ס.מנהלת המרכז
ד"ר עדו פלג- עוזר מנהלת ביה"ח
מר שרון טמיר – מנהל לשכת מנהלת ביה"ח
גב' סנדי אלבז-מזכירת לשכה

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.